عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 45440
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



صفاي اشك


 صفای اشک و آهم داده این عشق

 

دل دور از گناهـــــم داده این عشق

 

دو چشمونت یه شب آتیش به جون زد
خیـال کـــردم پنـاهـم داده 
این عشـــــق

 

چنان عاشق چنان دیوونـــه حالــم
که می خوام از تو و از دل بنالــم

 

هنوزم با همین دیوونه حالــــی
یه رنگم، صادقم، صافم، زلالم

تو که عشق روتو ویرونی ندیدی
شب ســر در گریبــونــی نـدیـــدی

 

نمی دونی چه دردی داره دوری
تو که رنگ پریـشـــونی ندیـــدی

عزیز جـونم، غم عشق تو کمی نیست
سوای عشق تو هر غم که غم نیست

 

گلـــه کردی چرا می نـــــــالم از دل
دیگه این ناله ها دست خودم نیست

 

چنان عاشق چنان دیوونه حالم
که می خوام ازتو و از دل بنالم

 

هنوزم با همین دیوونه حالـی
یه رنگم، صادقم، صافم، زلالم





نظرات شما عزیزان:

مجتبی
ساعت18:47---26 تير 1391
سلام نفس خانم

پس کجایی؟

چرا دیگه بهم سر نمیزنی؟

منتظرتم پاسخ:سلام من كه ميام شما نمياي بعد به من ميگي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 19 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com